روغن گیری با دستگاه روغن گیر پرس سرد

  • ۰
  • ۰

روغن روغنی صفحه اصلی روغن بزنید

این روغن جدیدترین موفقیت در دوره های طولانی تحقیق است. در جایی که خانه اصلی از توزیع کننده روغن استفاده می کند ، خرید دستگاه روغنگیر خیال در مورد داشتن گزینه ای برای گرفتن روغن در خانه تحقق می یابد و هیچ گونه بلاتکلیفی وجود ندارد که این بخش دیگری از آشپزخانه سبز باشد که به طور طبیعی از آن دعوت می شود. روغن بدون استفاده از تقویت کننده های سلولی تولیدی ، (به عنوان مثال ، BHA ، BHT ، TBHQ) ، مواد ضد عفونی کننده ، به عنوان مثال ، (DBP ، DOP) ، نرم کننده ها و مواد مختلف اساسی در آمادگی روغن های موجود در بطری ها ، آماده می شوند. روغن به دست آمده غیر اکسید و یک روغن مشخصه غیرقابل نفوذ است. چربی ، دیابت و بیماری ، کلسترول و فشار خون بخشی از مواردی است که می تواند به این بخش های مضر اضافه شود. برای خانم های باردار ، بچه ها و افراد مسن مناسب است.

روغنگیری با دستگاه های خانگی چگونه صورت میگیرد؟به دلیل نوآوری فشار دما کمی بالاتر از دمای فراگیر ، خاصیت روغن جدا شده با خاصیت روغن فشرده سرد برابر است. ، بادام تلخ ، تخم کدو تنبل شیرین ، تخمه آفتابگردان و دانه های ظریف تطبیقی.

  • ali havashi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی